• Sinds 1934
  • info@ttvassen.nl

Over onze vereniging

Hartelijk welkom bij tafeltennisvereniging Assen (TTV Assen). De vereniging waar sportieve ambities en gezelligheid voorop staan! Bij TTV Assen wordt de snelste balsport ter wereld beoefend. Een balsport waar naast een snelle handelingssnelheid ook een groot beroep wordt gedaan op mentale krachten en slimmigheid, en dat maakt de sport zeer uitdagend! Het is dan ook niet voor niets de meest beoefende en meest bekeken sport in China.

Onze club is gevestigd in sporthal De Spreng aan de Vredeveldseweg waar wij naast een speelzaal ook beschikken over een kantine.  We hebben 5 seniorenteams in de NTTB competitie, waarbij het 1e herenteam èn het 1e damesteam in de landelijke eerste divisie speelt. We hebben 1 jeugdteam, en we nemen met 2 teams deel aan de Asser bedrijven competitie (de ABTB).

TTV Assen kenmerkt zich door plaats te bieden aan zowel prestatief als recreatief tafeltennis. Naast de sport speelt gezelligheid bij ons een belangrijke rol. Zo organiseren wij naast het tafeltennis tal van andere activiteiten, zoals een jaarlijkse barbecue en clubkampioenschappen. We hebben een activiteitencommissie. De vereniging is er voor iedereen, jong en oud!

Hebben wij je interesse gewekt? We hopen van wel! Je kunt bij ons dan ook vier maal geheel vrijblijvend meetrainen. Tafeltennisbatjes en balletjes zijn op de club aanwezig. Hopelijk tot ziens!

Voor de jeugd en de sterkste senioren is dat op maandag en/of donderdag tussen 18.00 uur en 19.30 uur en voor de resterende senioren is dat op maandag en/of donderdag tussen 19.30 uur en 21.00 uur. Kom gerust langs, ouders kunnen vanaf de tribune de training bekijken.

Openingstijden zaal

Maandag: 18:00 – 21:00
Woensdag: afhankelijk van animo
Donderdag: 18:00 – 21:00