• Sinds 1934
  • info@ttvassen.nl

Voor het lidmaatschap van TTV Assen gelden de volgende tarieven:

Senioren € 37,50 per kwartaal

Jeugd t/m 18 jaar € 28,75 per kwartaal

Deze club-contributie is exclusief het lidmaatschap van de Nederlandse Tafeltennisbond (NTTB). Elk lid wordt aangemeld bij de NTTB en betaalt de basis-contributie.

Leden die meedoen aan de NTTB-competitie betalen daarnaast ook de NTTB competitietoeslag.

Per 1-jan-24 zijn de bedragen van NTTB bondscontributie en competitietoeslag als volgt :

-Basiscontributie per kwartaal  € 5,63

-Competitietoeslag senioren per competitie (najaar of voorjaar) € 31,-

-Competitietoeslag jeugd per competitie (najaar of voorjaar) € 20,50

Naast de NTTB competitie is er ook een Asser “bedrijven” competitie, georganiseerd door de ABTB, waaraan ttv Assen senioren ook aan mee kunnen doen. De contributie voor deze competitie (per jaar) is ca. 10 euro.

De contributie wordt eens per kwartaal per automatische incasso geïnd. Dit gebeurt normaliter in de tweede helft van het betreffende kwartaal. Wij vragen iedereen die lid wordt hiervoor een machtiging te geven.

Graag wijzen we minder-draagkrachtigen op de mogelijkheid van subsidie via Jeugdfonds Sport & Cultuur Drenthe (voor jeugd) en Volwassenenfonds Sport & Cultuur (voor senioren). Komt u hiervoor in aanmerking dan worden contributies etc. geheel of gedeeltelijk vergoed.

Voor vragen : e-mail naar penningmeester.ttvassen@gmail.com, vul het contactformulier in of kom eens langs in sporthal De Spreng.

Openingstijden zaal

Maandag: 18:00 – 21:00
Woensdag: afhankelijk van animo
Donderdag: 18:00 – 21:00