• Sinds 1934
  • info@ttvassen.nl

Vrijwilligers gezocht

Het is jullie vast wel opgevallen, er gebeuren weer een heleboel dingen bij onze tafeltennisvereniging.

Een nieuw bestuur betekent meestal ook het ontstaan van nieuwe plannen, activiteiten etc.

Nu kunnen we deze activiteiten alleen maar doen als we als bestuur ondersteuning krijgen van onze leden. En misschien heb je wel eens gedacht, ik wil best wat doen voor de vereniging, maar ik weet niet wat.

Daarom hebben we in eerste instantie binnen het bestuur Melanie Hazeveld aangewezen als vrijwilligerscoördinator. Mocht je dus belangstelling hebben iets extra’s voor de club te willen doen, stellen we het op prijs dat je je bij Melanie aanmeldt, zoek haar gewoon maar even op bij een trainingsavond of een wedstrijddag. Geef bij haar aan waar jouw inzet op zijn plaats is.

Bedenk vooral, samen dingen doen is goed voor de sfeer binnen de vereniging.

Openingstijden zaal

Maandag: 18:00 – 21:00
Woensdag: afhankelijk van animo
Donderdag: 18:00 – 21:00